1.
პროექტის
სახელწოდება: ქრისტიანული სარწმუნოების განვითარება და საგალობლების
აღმოცენება შუა საუკუნეში საქართველოში.
2.
პროექტის
მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: საგალობლების
პირველწყაროების ეპოქის შესწავლა (მრავალხმიანობის წარმოშობა და პირველი საგალობლები;
ბერძნული საგალობლების ქართულით ჩანაცვლება.
3.
პროექტის
აქტუალობა: დღევანდელ დღეს, საქართველოს პატრიარქის ილია II მიერ სარწმუნოების და საგალობლების
აღორძინება და განმტკიცება (მისი საგალობლების გაცნობა /მოსმენა).
4.
პროექტის
მიზნები:
·
მოსწავლეების მიერ ამ ეპოქის გათავისება და
გააზრებული მიდგომა ქართული გენის მუსიკალურობისა.
·
მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში.
·
მოსწავლის ჩამოყალიბება
განათლებულ, კულტურულ ადამიანად, მისთვის მუსიკის სფეროში შესაბამისი ცოდნის მიცემის
გზით;
·
მოსწავლის მხატვრულ-მუსიკალური
აღზრდა ხალხური და კლასიკური მუსიკის ნიმუშების
გაცნობის გზით;
·
მისი ჩაბმა შემოქმედებით
საქმიანობაში და ამისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევების განვითარება.
·
მუსიკის ასოციაციური
ბუნება ხელს უწყობს საგნის ინტეგრაციას სხვა დისციპლინებთან, მაგალითად, ვიზუალურ, თეატრალურ ხელოვნებასთან, ცეკვასთან, პოეზიასთან,
მხატვრულ ლიტერატურასთან, ისტორიასთან, მათემატიკასთან, ინფორმატიკასთან, ფიზიკასთან
და ა. შ. რაც სასწავლო პროცესს მიმზიდველობას ანიჭებს.
5.
მოსწავლეთა
ასაკი: VIII კლასი
6.
ვადები/ხანგრძლივობა:
3 თვე
7.
მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ქართული მუსიკალური
გენეტიკისადმი დაინტერესება და აქტუალური თემის დამუშავება; საგალობლებისადმი
მოსმენის კულტურის და სიყვარულის გაღრმავება;
იდეა-მოყვარულთა მგალობელთა გუნდის ჩამოყალიბება.
8.
პროექტისათვის
საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტი, ივ.ჯავახიშვილის, ა.
ერქომაიშვილის, მ. ერქვანიძის ს/ს კვლევები და სანოტო მასალები, აუდიო და ვიდეო მასალა.
9.
პროექტის
მსვლელობა (ძირითადი აქთივობები): მოსწავლეებში
ინტერესი გამოიწვიოს და მოიძიონ საჭირო მასალები,
რათა გააზრებულად მოუსმინონ და შეისწავლონ ქართული საგალობლები.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართულე ენა და ლიტერატურა; ისტორია.
მუსიკა:
მუს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
მუს. VIII .5. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.
მუს.VIII.7. მოსწავლე იცნობს
და შეუძლია ქართული და მსოფლიო მუსიკალური ხელოვნების
ცნობილი ნიმუშების დახასიათება.
მუს.VIII.8.
No comments:
Post a Comment